Home Mit? Mystery Shopping
Mystery Shopping

A jó ügyfélkezelés a mai világban elengedhetetlen része egy-egy vállalkozásnak. Az ügyfelek elégedettsége, lojalitása meghatározza az Ön eredményeit is. Az ügyfélszolgálattól kezdve az eladáshelyi ösztönzésig bármilyen területet meg lehet, és érdemes is megvizsgálni.

A Mystery Shoppingot próbavásárlásként is ismerik az emberek. Ez a megoldás azokban a helyzetekben lehet a legeredményesebb, mikor egy intézmény, vagy vállalat alkalmazottainak a munkáját kell ellenőrizni. Megfigyelhető, hogy az ügyintézők hogyan kezelik az ügyfelet, a különböző helyzeteket, milyen a problémamegoldó készségük. Emellett az egyes üzleti egységek működése, de akár a konkurencia is megfigyelhető.

A Mystery Shopping során az álcázott ügyfél, próbavásárló mindezeket figyelemmel tudja kísérni, és belőlük az Ön számára hasznos információkat, fejlődési, javulási lehetőségeket képes leszűrni. Ezáltal javítható az ügyfélkezelés menete, a kiszolgálás mikéntje, melynek következtében az Ön vásárlói, ügyfelei elégedettebbek lesznek. Mivel az ügyfeleket általában sokkal könnyebb megszerezni, mint megtartani, így az utóbbira kiemelten kell figyelnie a tevékenységek végzése során.

A személyes és telefonos Mystery Shopping mellett lehetőség van az online megfigyelésre is, az Ön igényeihez igazodva. Ennek következtében a Mystery Shopping fajtáit a következőképpen lehet besorolni:

  • Próbavásárlás: a kiszolgálás és a konkrét ügyintézés feltérképezése
  • Próbalátogatás: az ügyintézők tájékoztatásának felmérése
  • Próbahívás: a telefonos ügyfélszolgálat vizsgálata

 

Alkalmazott módszerek:

  • Mystery Shopping