Home Mit? Piaci háttérelemzések
Piaci háttérelemzések
A piac, a versenykörnyezet pontos ismerete elengedhetetlen. A jó működéshez ismerni kell a piac méretét, azt, hogy milyen trendek alakultak ki, milyen a versenytársak helyzete és ebből kifolyólag milyen lehetőségei vannak Önnek. Sok erőfeszítésbe kerül a versenytársak rendkívül gyors változását, a felvásárlásokat, összeolvadásokat és új cégek alakulását nap, mint nap számon tartani. Mi abban segítünk, hogy ezzel ne kelljen foglalkoznia. Ugyanígy nehéz lehet Önnek a célcsoport meghatározása, a potenciális ügyfelek felderítése új termék vagy szolgáltatás bevezetésekor vagy a meglévőek újrapozícionálásakor.

Elsősorban az Ön által megvásárolt, meglévő adatbázisokból (ADEX, Choices, MédiaNavigátor) és másodlagos adatokból háttérelemzéseket, összehasonlító elemzéseket, idősoros elemzéseket, illetve prezentációkat készítünk.

A kutatószoftverek adataiból az adott piaci szegmensek jellemzőit szűrjük ki és interpretáljuk prezentáció, szöveges elemzés vagy excel kimutatás formájában (Nemzeti Médiaanalízis). Ezen felül lehetőség van az egyes célcsoportok fogyasztási és attitüdinális adatainak elemzésére, amely a sales csapat kezében lehet erős érv az ügyfelekkel történő tárgyalások során (TGI Choices és PMX), illetve a marketing csapatot segíti a célcsoportok kialakításában és lehető leghatékonyabb megszólításában.

Rendszeres időközönként a magyar hirdetési piac változásának figyelésére, a konkurensek bevételeinek / ügyfélkörének követésére valamint saját potenciális hirdetők megkeresésére nyílik lehetőség a TNSMI Adex szoftverének segítségével.

 

Alkalmazott módszerek:

  • standard adatbázisok másodelemzése
  • esetlegesen önálló tracking kutatások