Home Mit? Üzlet-, termékfejlesztés
Üzlet- és termékfejlesztési kutatások
Az innováció mindig kockázatos vállalkozás, de a fejlesztés hiánya a versenypiacon egyenlő a véggel. A termék-, vagy szolgáltatásfejlesztés előtt tájékozódni kell, hogy a fejlesztési munka ne vesszen kárba az esetleges rossz döntések miatt. Fel kell mérni, hogy mennyire életképes az új ötlet, mekkora plusz értéket jelentene a vállalat számára, hogyan fogadnák a fogyasztók, ügyfelek., érdemes-e most bevezetni vagy még várni kell egy kis ideig. Amennyiben egyértelművé válnak ezek a kérdések, úgy tisztább jövőkép alakul ki a fejlesztésről, pozitív eredmény várható.
Üzlet- és termékfejlesztési kutatásainkat úgy alakítottuk ki, hogy az adatokon és információkon túllépve szakmai és piaci tapasztalatainkra épülő tanácsokkal is szolgálhassunk a fejlesztés minden fázisában, gyorsítva és egyszerűsítve ezzel a tervezési fázisokat.

Objektív szakmai javaslataink segíthetik a kreativitás terén, illetve csökkenthetik a változásokkal járó üzleti kockázatokat.

Az új termékkel, illetve az ügyfeleknek nyújtott új szolgáltatásokkal kapcsolatban várható első reakciók és a versenytársak első lépései jelentős mértékben befolyásolhatják a termék és a cég jövőbeli sorsát. A piacra lépés előtt, az előzetes fogyasztói tapasztalatok alapján sokkal könnyebb a termék egyes elemeinek finomhangolását elvégezni, mint a fogyasztók által érzékelt, feltárt hiányosságokat kijavítani egy - már a piacon lévő és a vártnál sikertelenebb - terméknél.

Az innováció hatékonyságának elősegítése érdekében:

  • felmérjük mennyire életképes az új ötlet
  • mekkora plusz értéket jelentene a vállalata számára
  • hogyan fogadnák az ügyfelek, a fogyasztók
  • alkalmas-e az időpont a termék / szolgáltatás bevezetésére


Alkalmazott módszerek
:

  • standard adatbázisok másodelemzése
  • fókuszcsoportos vizsgálatok
  • szakértői mélyinterjúk
  • standard kérdőíves kutatások
  • gerilla kutatások