Home Hogyan? Adatbázis elemzés
Standard adatbázisok másodelemzése

Miért fontos a standard adatbázisok másodelemzése?

Elsősorban az Ön által megvásárolt, meglévő adatbázisokból (ADEX, Choices, MédiaNavigátor) és másodlagos adatokból háttérelemzéseket, összehasonlító elemzéseket, idősoros elemzéseket, illetve prezentációkat készítünk.

A kutatószoftverek adataiból az adott piaci szegmensek jellemzőit szűrjük ki és interpretáljuk prezentáció, szöveges elemzés vagy excel kimutatás formájában (Nemzeti Médiaanalízis). Ezen felül lehetőség van az egyes célcsoportok fogyasztási és attitüdinális adatainak elemzésére, amely a sales csapat kezében lehet erős érv az ügyfelekkel történő tárgyalások során (TGI Choices és PMX), illetve a marketing csapatot segíti a célcsoportok kialakításában és lehető leghatékonyabb megszólításában. 

 

Hogyan zajlik a kutatás?

A megállapodás szerinti havi díj fejében az alábbi szoftverek üzleti célú felhasználásában tudják munkatársaink segíteni szakértelmükkel és munkájukkal a médiatulajdonosok értékesítését és üzletfejlesztését:

* TGI Choices
* TGI CHAID
* TNSMI ADEX PLUS
* TNSMI ADEX SPOT
* SZONDA Nemzeti Média Analízis
* SZONDA RÁDIÓNAPLÓ
* SZONDA-GfK PMX
* SZONDA-GfK IAR
* AGB – Nielsen Media Research: Telemonitor, Telespot, Arianna, ARS

Az egyes szoftverek használatára az ügyfélnek licenszet kell vásárolnia; a licenszek vásárlásában /kedvezmények elérésében/ segít a kutató cég.